Weekje met de kinderen in de Ardennen - Reisverslag uit Bomal, België van Marcel - WaarBenJij.nu Weekje met de kinderen in de Ardennen - Reisverslag uit Bomal, België van Marcel - WaarBenJij.nu

Weekje met de kinderen in de Ardennen

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

21 Juli 2022 | België, Bomal

Zaterdag 16 juli zijn we met de kinderen uit Nederland vertrokken. Tegelijk vertrokken maar bij de snelweg haalde ze ons al in. Toen we in België reden kwamen ze weer tegen. Zij hadden files gehad en de navigatie had ons omgeleid. Kwamen 10 minuten later dan zij bij de camping aan. Dank lieve Google maps. Zo zie je maar weer haastige spoed zelden goed.

Twee mooie plekken naast elkaar aan de rivier de Ourthe. Water staat laag maar prima om even af te koelen. Deze week gaan we klimmen, archerytag en quad rijden. En vooral lekker chillen, vuurtje stoken en tafeltennis. Eind van deze week (23 juli ) gaan zij weer terug naar huis en rijden wij verder.

Een heerlijke week gehad met prachtig weer.